Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 09:18:43 +0300

Tere!

Paide Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/09276 
aadressile Järva maakond, Paide linn, Allikjärve küla, 15120 Roosna-Alliku - 
Järva-Jaani tee// 5 Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee// Rava metskond 419// 
Roosna-Alliku alevik, Nooruse tänav// Pargi tn 9// Saare tn 1// 5// 6// 
Saare tänav (Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik pädeva asutuse kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27097296>  (menetlus nr: 
448750), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Paide Linnavalitsus) või menetleja (MAIT GRIGORJEV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister